Zamówienia publiczne
- Tytuł zamówienia
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
- Przedmiot zamówienia
- Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach
- Rodzaj ogłoszenia
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia
- przetarg nieograniczony
- Ogłaszający
- Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach
- Województwo
- WIELKOPOLSKIE
- Powiat
- szamotulski
- Miasto
- Wronki
- Ulica
- ul. Polna
- Numer budynku
- 5
- Data publikacji od
- 2017-05-23
- Data publikacji do
- 2018-02-03
- Termin składania ofert
- 2017-05-31 10:00
- Numer ogłoszenia
- SG-6/01/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot , któremu zamawiający powierzył/ powierzyli prowadzenie postępowania: tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/ powierzyli prowadzenie postępowania: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
I.1) Nazwa i adres
Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta
Ul. Polna 5
64-510 Wronki
REGON: 639652819
NIP: 787 197 5978
Tel/fax: (67) 2540 748
www.gimwronki.pl
e-mail: sekretariat_gim_wro@poczta.onet.pl
I.2) Rodzaj zamawiającego: inny: Gimnazjum
I.4) Komunikacja:
Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczana specyfikacja istotnych warunków zamówienia:gimnazjumwronki.bip.gov.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesłać:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej od 04 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: nie dotyczy
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum im. Zbigniewa Herberta we Wronkach w dni nauki szkolnej w okresie od 01 września 2016r. do 30 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:
Część I zamówienia:
Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe
KOD CPV 15130000-8
Część II zamówienia:
Mięso i produkty mięsne drobiowe
KOD CPV 15112000-6
Część III zamówienia:
Produkty zwierzęce - jaja
KOD CPV 03142500-3
Część IV zamówienia:
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
KOD CPV 15400000-2
Część V zamówienia:
Owoce i warzywa świeże, ziemniaki
KOD CPV 03220000-9, 03212100-1
Część VI zamówienia:
Owoce, warzywa mrożone
KOD CPV 15330000-0
Część VII zamówienia:
Owoce, warzywa przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15330000-0
Część VIII zamówienia:
Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych
KOD CPV 15600000-4
Część IX zamówienia:
Ryby przetworzone i konserwowe
KOD CPV 15200000-0
Część X zamówienia:
Produkty mleczarskie
KOD CPV 15500000-3
Część XI zamówienia:
Różne produkty spożywcze,
KOD CPV 15800000-6
Część XII zamówienia:
Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
KOD CPV 15810000-9
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ)
II.5) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV
|
15130000-8: Mięso i produkty mięsne wieprzowo - wołowe 15112000-6: Mięso i produkty mięsne 03142500-3: Produkty zwierzęce - jaja 15400000-2: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 03220000-9: Owoce i warzywa świeże 03212100-1: Ziemniaki 15330000-0: Owoce, warzywa mrożone, przetworzone i konserwowe 15600000-4: Produkty przemiału ziarna , skrobi i produktów skrobiowych 15200000-0: Ryby przetworzone i konserwowe, 15500000-3: Produkty mleczarskie 15810000-9: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie |
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt. 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa, na okres który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Data rozpoczęcia: 04.09.2017r.
SEKCJA III: INFORMACJAE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenia do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp:tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:postawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZNIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTEPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT. 3 USTAWY PZP: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
III.7) INNE DOKUMENTY
1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 6 do siwz
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz.
4. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami – załącznik nr 7 do siwz.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załącznikunr 8 do siwz.W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
6. Pełnomocnictwo (o ile jest wymagane)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1) TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM:Nie
IV.1.3) PRZEWIDUJE SIĘ UDZIELENIE ZALICZEK NA POCZET WYKONANIA ZAMÓWIENIA:Nie
IV.1.5) DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ:Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
1. CENA
2. CZAS DOSTAWY
|
Zaznaczenie
60,00
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp: Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy, adresu(siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych
2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę
3) zmiany osoby do kontaktu określonej w § 1 pkt. 4 niniejszej umowy
4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert
Data: 31.05.2017r. Godzina: 10:00
IV. 6.3) Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV. 6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje sięunieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane: Nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 23.05.2017r. pod nr 515099-N-2017